Francais
English
Romana
PREZENTARE
MANAGEMENT
NOUTATI
CARIERE
CONTACT
Noi tinem la ETICHETA

SPECIALIST SUPORT CLIENT (lb. germana) - Apahida

Data limita:31 martie 2018
Departament
SUPORT TEHNIC VANZARI
Responsabilitati
- ţine legătura cu clienţii referitor la: stadiul comenzilor, tiraje, urgenţe de livrări
- lansează comenzile de vânzare în sistemul informatic
- monitorizează comenzile de la lansare pînă la livrarea lor către client
- verifică situaţia plăţilor/client conform termenilor contractuali
Cerinte
- cunoaşterea limbii germane – nivel avansat
- experienţă pe un post similar (relaţii clienţi) - constituie avantaj
- studii superioare
- cunoştinţe foarte bune de operare PC (Microsoft Office)
- orientare către client
- abilităţi foarte bune de comunicare, negociere
- abilităţi de organizare şi planificare a activităţilor
- responsabilitate, rigurozitate, conştiinciozitate, exigenţă
- atenţie la detalii
- capacitatea de a respecta termenele limită şi de a gestiona sarcini multiple
Beneficii
- perspectiva unei cariere în cadrul unei firme de prestigiu
- provocările unui post cheie în cadrul companiei
- sistem de salarizare motivant, tichete de masă, card de sănătate
- condiţii de muncă la standard comunitar european
- transport asigurat la locul de muncă din Apahida
Informatii candidatura
Apahida, jud. Cluj, str. Libertăţii, nr. 295
tel: 0372.647.810 fax: 0372.647.817
e-mail: resurseumane@sunimprof.ro / resurseumane@rottaprint.ro
Candidare
Nume * camp obligatoriu
Prenume * camp obligatoriu
Numar telefon * camp obligatoriu
Adresa email  
Puteti sa candidati, furnizindu-ne documentele cerute, prin utilizarea rubricilor de mai jos:
CV
Fisier 1
Fisier 2
 
   
Web design si optimizare
Netlogiq Cluj